František Chmelař

Co je důvodem ke smazání článku - slovo milka nebo Merkelová?

16. 11. 2015 22:52:10
V noci ze včerejška na dnešek mně iDnesový cenzor jedním šmahem smazal 4 příspěvky, které obsahovaly slovní spojení "milka Merkelová",

které kromě kritiky imigrantské politiky měly společnou jedinou věc: obsahovaly slovní spojení "milka Merkelová". Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

Pikantní na tom je, že dva příspěvky jsem napsal 11.listopadu a dva 13.listopadu, byly napsány před tragédií v Paříži a všechny měly souvislost s nedobrou úlohou německé (zatím ještě) kancléřky Merkelové v islámské invazi do Evropy a smazány byly až dnes v noci, tedy po dvou, resp. 4 dnech.

Vžil jsem se do role Sherlocka Holmese a začal přemýšlet, co by mohlo být důvodem jejich smazání.

Vzhledem k tomu, že jeden z těch čtyř smazaných příspěvků obsahoval právě pouze dvě slova "Milka Merkelová", dospěl jsem k závěru, že je to opravdu těmi dvěma slovy a ne kritikou imigrantských ilegálů.

Pak jsem ve své dedukci ala Sherlock pokračoval dál a položil jsem si otázku: které z těch dvou slov je příčinou mazací nepříčetnosti cenzora?

V tom okamžiku jsem si vzpomněl na často uváděnou reklamu v televizi i na webových stránkách na čokoládu, jejích hlavní hvězdou je fialová kráva která dobré mlíčko dává a jmenuje se Milka - v tom okamžiku jsem měl jasno.

Já jsem ve svých příspěvcích používal slovo "milka" s malým písmenem "m" na začátku, tedy to slovo je nutné chápat jako slovo odvozené od slova milovat, proto tedy milka je osoba či věc, kterou máme rádi a milujeme ji, tudíž toto slovo nemůže být důvodem smazání mých příspěvků.

Konečně jsem se tedy dobral jádra pudla: důvodem smazání mých příspěvků je Merkelová, protože ta je jedním z největších škůdců Evropy a konečně už i iDnes došlo k tomu, že uvádět jméno zločince evropského ne-li světového formátu opravdu nepatří do slušné a kultivované diskuse.

P.s.: ještě jeden důvod smazání mých příspěvků může být: veřejně jsem jí tímto vyznal lásku a to opravdu nepatří do slušné a kultivované diskuse :-)

Autor: František Chmelař | karma: 36.77 | přečteno: 1599 ×
Poslední články autora