František Chmelař

Něco se asi děje, aneb kam zmizely moje příspěvky z blogu?

17. 03. 2016 16:37:30
Kampak asi zmizely všechny moje články? Do nebíčka nebo do peklíčka? Vzhledem k poslednímu s názvem "Otevřený dopis paní Tereze Janků, odpovědné vedoucí redaktorů a inkvizitorů iDnes" asi do peklíčka...

Ne že bych byl nějak extra velký psavec, musí nastat něco, co mne dostatečně osloví nebo naštve, abych vyprodukoval nějaký příspěvek, ale pokud tak učiním, tak si za mnou uvedeným opravdu stojím. Navíc nemám rád, když nade mnou stojí někdo s karabáčem a snaží se mně namluvit, že odpor vůči multikulti je nesprávný a jsou pro mne obohacením.

Nevím tedy jak to je možné, ale nelze se podívat na moje příspěvky jinak než pouze z mého přihlášení. Nikdo jiný mé příspěvky nevidí a zobrazuje se hlášení: "Tato rubrika neobsahuje žádné články...". Odkaz zde: http://frantisekchmelar.blog.idnes.cz/

Upozornil mne na to jeden známý a tak zkouším napsat nový krátký příspěvek, abych zjistil, jak to vlastně jen, protože žádné varování od administrátorů blogu jsem nedostal.

Tak co "Zlatá lupo", kde udělali soudruzi z iDnesu chybu?

Autor: František Chmelař | karma: 0.00 | přečteno: 114 ×
Poslední články autora