Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nepřestává mě fascinovat představa "můžu chodit cizím lidem na jejich weby psát, že jsou idioti a debilové, a oni mi to tam musejí nechat". :-)

1 0
možnosti
Foto

Udělal jsem si obrázek...také bych nechtěl takové příspěvky na svých stránkách.

Argumentace v komunikaci ze Tvé strany naprosto zcestná. Neztrácej tu čas, založ si vlastní doménu, vlastní stránky a tam vykřikuj, co uznáš za vhodné...na vlastní zodpovědnost.

2 0
možnosti
Foto

Inu.. jak to jen říct. Původně jsem chtěl psát cosi o pravidlech, která jste odsouhlasil... ale to evidentně nemá smysl. Tedy zkrácená verze. V diskusích na iDNES.cz není prostor pro příspěvky, jako jsou ty Vaše. Protože ty rozhodně do slušné a kultivované diskuse nepatří. Pokud chcete psát podobné urážky, založte si vlastní web a pište je tam, co je libo, Tady je ale tolerovat nebudeme. Ostatně, tolerovat nebudeme ani tento blog, který je také proti pravidlům. Doporučuji Vám je nastudovat.

Patrik Banga

administrace blogů a diskusí iDNES.cz

2 0
možnosti

Souhlasím s paní cenzorkou, že vaše příspěvky jsou neslušné. Vypovídá to o vaší úrovni.

Co se týče mazání, tam je to ošemetné. Na jednu stranu by měla platit svoboda názorů a dokud tam nebudete radit lidem, aby si vzali kalašnikova a šli na Sobotku (a podobně nepřípustné věci), měly by tam vaše příspěvky zůstat. Na druhou stranu blog není čistě vaším prostorem, idnes za něj nese odpovědnost a je tak trochu na nich, kde si stanoví hranice.

1 0
možnosti
Foto

Blogy na iDnesu, to je něco jako prostor před mým domem. Prostor patří mně, daň z něj platím já a je na mně, co s tím pozemkem podniknu. Můžu tam nechat stát kluka s kytarou a kloboukem, můžu tam nechat stát na bedně a mluvit člověka, o kterém si myslím, že jeho promluvy stojí za poslech, no a když tudy projde pejskař, který po svém psu neuklidí šrapnely, tak to holt pozametám. A nemusím se za to nikomu zpovídat - prostě tam byl bordel, pozemek je můj, tak to odklidím.

A to jsou blogy na iDnesu. Někdy kluk s kytarou, někdy člověk na bedně, no a někdy - jako v případě autora blogpostu, který komentuji - hromádka, kterou je potřeba odklidit. Akorát že pejskař nemá drzost vrátit se a nadávat mi za to, že jsem po něm tu haldu h*v*n odklidil, zatímco autor článku tu drzost má.

5 0
možnosti

K práci a nepráci této cenzorky mám obrovské výhrady. Někdy je její argumentace víceméně hloupá. Když mají máslo na hlavě, tak někdy ani nereaguje nebo ukončí konverzaci pro údajnou časovou tíseň, ale co se týká vámi předloženého, tak má pravdu.

IMHO, jsem na opačném konci názorového spektra než vy a řeže i do mně. Takže bych ji z nějaké ideologicky orientované práce neosočoval.

0 0
možnosti

Mimochodem, je to z velké části na udání právě vašich názorových kolegů. Jmenovat nebudu, protože to paní Janků považuje za osobní vyřizování účtů a maže. Všichni ví, o koho se jedná.

0 0
možnosti

Když nechápete co je to kodex slušnosti, to je potom těžké. Myslím, že je dost jiných stránek, kde vám určitě dají prostor. Jinak jste pro mě p...e;-€

2 0
možnosti
Foto

Ano vyjadřujete se jako prase, ale to nemá být důvodem ke smazání.

0 0
možnosti
Foto

Sorry, ale až asi na jeden ten Váš diskusní příspěvek, obsahují všechny ostatní opravdu vulgarity, a byly Vám proto smazány oprávněně. Můj názor.

9 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS